home sweet home.

En tjej vid namn Stina kommenterade detta om "vatten":
TJo KKariin!

En sak ja gör om ja tyck att det är varmt å äcklit ute, och är sugen på nåt sött ÄÄÄR att jag her ner frysta bär i vattnet ;)
då välj man liksom bara det man tycker är gott, å så blir det kallt på samma gång :O

Det låter skit gott, alltså kan men stoppa ner lite frysta jordgubbar om det är en personligfavorit osv. Måste verkligen testa det till sommaren! :D Awesome dude!


Iallafall så kom jag nyss hem, har varit med Andre och Sandra hela kvällen, skjutsat lite folk osv. Även ölat! fucking awesome, haha, Sandra pluggar i arjeplog och därför har inte jag träffat henne på hundra år typ så var jätte kul att träffa henne och bara snacka osv. :)!
Nu ska jag sova, ciao :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0