hatad?

En sak jag stör mig väldtigt mycket på är om man har fått ett rykte förut ska det tydligen hänga kvar hela livet? Jag menar vad är det för big deal om man har varit fjortis? Alla har en fjortisperiod och det kan ni inte förneka, vissa värre än alla andra. Iallafall så ja visst tyck jag är fjortis,barnslig osv. Men jag är inte rädd för att leva livet och visa vem jag är, folk ska tycka om mig för den jag är och inte den dom tror att jag är. Och det är en sak som många framförallt tjejer men även killar måste lära sig, t.ex. en kille i min fd. klass började röka för dom som han umgicks med sa att det var coolt, han drack för han skulle passa in i deras "gäng" osv. Varför inte bara stå emot och inte röka eller komma nykter till festen för att ha kul? De mesta tjejerna i min klass var även brunhåriga eller påväg mot blond och efter ett tag kände jag att jag verkligen inte vill vara som alla andra, jag vill visa att jag är jag. Så jag färgade rött, och senare kom jag på att det är ganska vanligt osv. Så då provade jag på rosa, och vet ni? Det var det bästa jag har gjort i hela mitt liv! Visst jag fick ta emot blickar och kommentarer men folk såg att jag är jag och jag viker inte för någon! huvudsaken är att man trivs med sig själv, och personer ska vilja vara med en för den personen man är, man behöver alltså inte ändra sig för någon.

SEn till det hära att jag typ bara har killkompisar så på något sätt så hatar deras flickvänner/ex mig pga att jag umgås med deras kille/ex, jag menar.. jag kanske var kompis med han innan ni blev tsm och bara för att ni har gjort slut nu så tänker inte jag börja ragga och bli tsm med honom precis. Jag menar, jag är otroligt less på killar som bara sviker och jag klarar mig fint utan kille + dom är oftast bara ivägen så jag klarar mig med mina killkompisar. Och är det min kompis x eller så skulle inte jag precis stöta på honom så jag förstår inte hur tjejerna tänker? Visst kanske jag skulle bli svartsjuk om min kille/mitt x umgicks bajsmycket med en tjej, men skulle ha frågat min kompis/tjejen ist. istället för att sitta och ge dom blickar,säga något bakom ryggen osv. Så ni som är tsm eller har varit tsm med mina killkompisar sluta ge mig mördarblickar och hata mig eftersom jag kommer forsätta umgås med dom eftersom dom är mina kompisar, och jag tänker inte ta dom ifrån er! BLIR SÅ LESS PÅ ER, JA BAJSLESS.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0