happy chej.

är bajs glad ust nu eftersom att mammas kompis känner en som kanfå fram min puk-kod, så snart kommer jag få tillbaka min mobil!!! GAH, är bajsglad!! :D hihi, annars vill jag typ skjuta ner alla och springa runt och skratta över att jag är den enda som lever i övik, ungefär :) haha, så ja.. så fort jag får tillbaka min mobil så ska jag kolla om det är någon som vill leka lite med mig vaaaa. haha, iallafall så är jag bajsless och trött på bajskorvar till killar och jag... vill ha körkortet, ne jag tror inte jag ska skriva något mera för annars kommer detta urarta sig till en klagoblogg, hur kul är det liksom? 8)


i want skjortis.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vill du verkligen vara den enda som bor i Ö-vik? xD

Neh, en klagoblogg vill vi inte veta av Karin, du som är solstrålen själv ;)

2010-06-21 @ 18:54:57
URL: http://lisapersson.bubbleroom.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0