gomoron gomoron!

Hhaha,igårkväll innan jag skulle gå och lägga mig la jag och mamma och sa "fågel, du döda fågel! kom in,ut, titta! fågel" hahaha, och sen "marie-stadennnnn,DRIKA!" hahah, så fula. den första fågel saken är från youtube! haha, och den andra med öl och dricka är från en pizzeria här i övik han skriker alltid "drika" vi har...."marie-stadennn" hahaha, iallafall så har jag nyss klivit upp så ska ta och göra lite frukost eller äta sallad får se :) och sedan ska jag börja fixa mig lite smått tror jag, ne ska käka frukost nu innan jag tiep dör :s hihihih
Nu sa mamma att vi ska beställa mat :D


I can see u bitches!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0