godnatt

Ne nu ska jag försöka sova, ska slå igång en film och sedan sova. Har pratat med Rebecca lite på msn, min kära kusin fyller år på lördag så ska dit och ösa lite så vi två ska sova där jag menar.. Saras kille ska också sova där och vågar inte lämna henne med vargarna? ;) haha, nejmen det var skönt att prata med henne igen efter x antal månader/nästan ett år sist. hon tipsade även om en film "Valentine's day" Den verkade as bra så tog hem den så ska kolla på den ikväll,  ska nog lägga upp trailen också så till er som inte har sett den kanske blir sugen :)! Hon skickade även ett bajscoolt klipp på youtube, haha måste visa er!! Vill kunna :( Sista saken hon gör är coolast :o

As coolt eller hur? :D


Kommentarer
Postat av: rebecca

maaaaah :D så du ska sova där nu? ;) haha du,jag och vargarna. heheh. Nämen! Klart det va skönt (:



heh,

2010-06-18 @ 12:29:41
URL: http://justjaag.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0