Godmorgon solstålar!

Har precis vaknar och ligger och funderar på om det är något mera jag borde packa och ha med mig och förebygga så jag inte blir ännu mera sjuk.. Eller tappa hörsel o.O Har inte riktigt fått tillbaka den än, as jobbigt. Såg på lite film igår iallafall och sedan somnade jag om, som ett sött litet barn eller något.. hahah, ska packa klart allt nu och sedan kanske leka med vovven som är här ._. Min grannda dvs den under mig har skaffat en liten voffs, en papillon. Och hon jobbade och hennes dotter var inte hemma så dom kunde gå ut med den på dagen så mamma ska gå ut med den och sådan, så kanske ska leka lite med den och mysa med bebisvoffse? Och äta frukost.. Kanske ska göra en äggmacka? Hhah, gillar att jag typ skriver precis vad jag tänker också.. Min kusin skickade en bild igår på en as snygg frisyr, kanske ska göra sååå? Får se :) Ne ska ta och slita mig från sängen så jag får något gjort innan vi ska åka :)! Ha en bra vecka så hörs vi onsdag! Kisses



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0