glasssiiiiiiiiiigt-

Jag vill dö.. Jag vaknade 7 utav en hostattack som nästan ledde till spyattack.. Min hörsel har inte kommit tillbaka än, jag är skit yr hela tiden och min jävla fitt hostmedicin smakar spya som får mig vilja spy :( Den går nästan inte ner längre, så måste dricka yougurt eller något direkt efteråt som tar bort smaken så jag minskar kväljningarna. ahah, Kan inte andas ur näsan heller och sen har jag missat min klass sorligaste moment, sista klassrådet = kakbufé = Karin missar det, vad annars liksom!! och igår så skrav Matilda att våran lärare hade varit ledsen och sagt "detta är sista gången vi får se klassrummet" GAH VARFÖR VARFÖR MISSAR JAG DET!? men ska få se det för sista gången idag istället, utan min klass med mig :( Vill dö lite bara därför, fast det var ganska bra att jag inte var där när hon sa så.. Tanken på att jag grinar för oätna chips (tjockis? ja visst♥) och grinar för roliga ljud min hals gör när jag skrattar så tänk hur mycket jag hade lipat när min lärare hade sagt sådär.. HAHAH, ska gå och äta lite glass (okej.. min 3dje glass idag) och vara lite glassiiiiig och dricka lite kaffe och hoppas på att bli frisk. BTW jag fixade aldrig naglarna igår.. Var skit fin chej ._. haha. ne nu måste jag slkuta.. vill inte :( Fan började lipa, hahah skoja..


OH VAD GOTT :( givegive. btw jag har ätit båda nu (jordgubb och choklad)
och jag kan säga såhära.. har du ätit en utav dom måste du äta andra!
SÅ JÄVLA GOTT!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0