fuck.

Mamma väckte mig fr typ en halv timme sedan och sa något om klockan 1? Men fattade inget, log och hedde upp tummen bara, haha sen så sa hon att jag skulle ut och gå med hunden senare.. Så hon kanske for till jobbet? I don't know. Hade ju som sagt maraton med mig själv igår, riktigt trevligt ett stort plus var att det inte var ngåon som pratade mitt i filmen :D haahaha, jag spillde nyss ut alla chips på golvet + lite utav ölen.. Kom och städa? :) ihih,Ne tror nog att jag går och ska göra ltie frukost occh ska försöka äta, har itne ätit riktigt på 2-3veckor så börjar få bajsont i magen..



Saknar mitt rosa hår bajs mycket :(


Kommentarer
Postat av: Cilla

Håret var nice!

2010-06-14 @ 22:10:17
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0