fuck this shit.

är galet less på att vara sjuk, runt 11-12 började jag kallsvettas som jag vet inte vad och fick magsmärtor som slutade med gråt så mamma och hennes kompis kom och hämtade mig (stort tack till katarina som offrade sig trots att hon ska upp och jobba snart♥). Kände verkligen att jag inte orkade vara kvar med massa folk omkring mig och om jag kallsvettas inatt så lär jag ha feber eller inte orka göra mycket imorgon och det skulle suga.. Så min klassresa räckte ca 12 timmar... Hade iallafall skoj under den tiden jag var med, och gaha.. klassen, stort hjärta på er. Ne ska se på film och sova och försöka sluta spänna migså magvärken försvinner.. det är mensvärk gånger 10000 + en påle som går genom ryggraden och magen och snurrar sig där + spykänslan.. YEY, känns inte bra kan jag ju säga :(


Ledsen tjej


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0