förflyttning.

HAHAH, måste bara säga att mina inlägg och hela min blogg måste vara bajs tråkiga just nu eftersom att jag aldrig skriver om något intressant, jag kan upptadera rätt så ofta men då blir det bara en kort text om det inte har hänt nått, utan skriver typ om att jag ahr bytt trosor. haha ._.  nejmen typ, iallafall så har jag flyttat mig från sängen och ligger nu i soffan och ser på film.. Eller ja mellan åt, ibland känner jag bara suget att jag måste kolla på bdb osv. Majskolven elelr ja majskorven (som jag brukar säga) var bajsgod, och jag njöt av varje tugga. Helt ärligt så funderar jag på att koka en till. Eller så ska jag titta i skafferiet och kolla om vi har någon god soppa för jag blev bajshungrig efter majsen och jag vill ha mat. Men kommer bli mätt direkt, ovärt.  Jag vill ha en bj.. HAHA, inte blow job utan en ben and jerrys. BAJSBAJSBAJS, tro jag har så tråkigt så jag ska duscha och sedan fixa mig utifall att något hnder ikväll så jag kan typ vara förbered och bara kan dra likssssååm, haha skoja. Men ska fortsätta se på filmen och sen hoppa i duscheeen. PUSS


Can't wait.. Snart en månad kvar baby<3


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: så kanske den heter, har faktiskt ingen aning.

2010-06-14 @ 18:22:52
URL: http://ccupcake.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0