fixaaat-

Många har klagat på texten jag hade innan, jag tyckte den var bajsigt snyggt och jag såg bajsbra. Men vissa läsare klagade så nu tog jag tummen ur rumpan och fixade det så det känns bra! :) Så nu kan ni forsätta att läsa, hehe. Och bajshanna du kan ta och bajsa eftersom dui nte är hemma på onsdag så får du inte leka med mig och systra vår eftersomvi lär vara i hennes lägenhet o.O iallafall så.. Har jag ont i min svanskota, och det fick jag efter att jag skrev "har tagit tummen ur rumpan" hahah känns ju bra.. har ätit upp min sista majskorv, skulle äta macka men den var äcklig så åt lite feta ost ist. fytusan vad gott :( fick nästan lust att slänga ihop en sallad bara för att jag ska få äta feta ost! ÅÅÅH, imorgon ska jag göra kycklingsallad med feta ost<33 nu måste jag bara komma ihåg att göra det också.. men det kommer jag väl..? hehe :D ne nu ska jag ta och se på "skål" eller ja "cheers" på tv;n och sen krypa till kojs och se "a cinderella story"<3 kärlek på den, har börjat kolla på massa gamla filmer som man inte har kollat på bajslänge typ :D så tipsa mig om bra filmer!! :D

Bajsnöjdtjej som har ont.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0