fint.

I förrgår eller dagen innan det så skulle jag testa vilket nagellack jag ville ha på avslutningen, kan inte ha rött som jag vill ha pga att det skär sig fint med mitt hår, så testade några olika.. Idag så insåg jag att jag borde fixa mina naglar..


På pekfingret har jag ett nagellack som är lila och lite glitter.
På Långfingret har jag rosa med glittrigt Och på..
Ringfingret har jag ett nagellack som ser guldig ut med glitter.
Och på lillfingret har jag silver med glitter.
Det nagellacket som jag har på lillfingret har jag bestämmt mig för att ha och därför har jag det på båda mina tummar också, + att min högerhand är omålad förutom tummen.. fint :)
Och jag ska kankse med mamma till hennes kompis och fika.. hahaha :D Borde ta ovch fixa dem.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0