färg!

Vaknade för en stund sedan, och ska springa ner på staden och köpa en blondering och sedan så runt 1-2 kommer min kusin (om hon inte missar bussen) och då ska vi färga mitt hår, och test sminka mig tills imorgon. Eftersom jag har avslutningsmiddag så ska min kära kusin sminka mig, men det är nog lättare om vi test sminkar innan så vi vet imorgon. Så ja.. Det blir nog bra :) Känns så galet att det enda vi har kvar nu är klasskampen imorgon och jag kan inte vara med på den, eftersom det är brännboll,dragkamp osv. och jag är ju inte helt frisk så får jag inte göra det tyvär, men ska ändå vara där och hejja på klassen. Sen på kvällen har vi avslutningsmiddag och på fredag är det avslutning.. Galet.. Grundskolan är slut nu snart, kommer sakna klassen som tusan.. haha min lilla tjockisklass, som alltid får mig att le hur dåligt jag än mår, dom är bra dom :)
Men vi får ta och se till att ses i sommar osv. Och sen så får vi göra klassträff när vi är gammal och rynkiga, så kan vi jämföra rynkorna och kaggarna och kolla vem som har ätit mest osv. HAHAH :D gaha, ser det verkligen framför mig.. Ni är underbara iallafall!! Och hoppas ni hade det bra på klassresan trots att jag åkte hem, nu ska jag ta och äta frukooooost! Pysss
BTW vilken färg blir det? ;)


Kanske går tillbaka till det röda?

blond?

Eller brun?
Ja vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: christian

RÖTT

2010-06-09 @ 19:07:18

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0