falkenberg baby!

Nu är biljetterna beställda! Jag och min älsklings Elin åka till Falkenberg den 17onde till 26e Juli! :D Fucking awesome dude, idag har jag inte gjort något alls precis som alla andra dagar när jag är sju. Legat på golvet,soffan,mammas säng,min säng, legat på en stol, suttit i en fotölj, köpt choklad. Träffade även min kusin.. Ätit isglass, försökt smälta min glass i fönstret, kollat på barnprogram osv. Även hostat ut min lungor :) Alltid lika trevligt, haha tror jag ska sluta berätta om mina sjukis dagar. Mamma har tappat bort sin börs.. SOM ALLA ANDRA DAGAR!! hahah Hon har tappat den varje dag denna vecka, men nu kom hon upp från bilen och hade hittat den :) Men ska se på efterlyst nu iallafall, så skriver nog imorgon:)!


Elin i falkenberg förra gången.

Jag på stranden. Saknar håret.. och falkenberg :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, glass som är så gott. :P

2010-06-03 @ 13:05:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: elin din älskling!

17-26 JULI baby ;)

2010-06-03 @ 19:19:49
URL: http://thylin.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0