:(

Har fortfarande inte haft orken till att starta en film men därimot har jag spelat 10000 olika spel typ :3 hehe, såg att Jessica (från min klass) skrev på facebook för typ en halv timme sedan att hon har sjungt singstar med större delen utav klassen, jävla fitta1!!!!!!!!! VARFÖR MÅSTE JAG VARA SJUK NU!? VAVAVAVAVA SVARA MIG!!!
Ganska onödigt om jag får säga det själv, vill också vara där och sjunga tills halsen dör och sakna allt folk hemma och inte ha tillgång till datorn och ååh.. JAG FÅR NÅ FEL :( inte förän nu ikväll har jag insett hur mycket jag verkligen kommer sakna min klass, alla små retard,alla så tjockisar (hela klassen), alla gangstrar, alla besök på edmarks,frendo och centrumkiosken. GAHA :( Det känns så fel att vi ska lämna änget och sprida våra frön i andra klasser.. haha skojade med sprida frön men iallafall, det känsn hemskt att gå på sommarlov och veta att vi inte kommer att vara tsm nästa år, jag är nästan den enda tjej som har sökt linje på park från min klass, och killarna vet jag inte rikgit... Dom som jag brukade vara med har nog valt nola tror jag.. Fyfan på torsdag (nästa gång jag träffar min klass) så ska jag ha kramkalas med hela gänget och gråta på kvällen så jag slipper gråta på avslutningen.. kommer se ut som en panda :( 
haha vilka problem jag har.. Men under dom åren som vi har gått tillsammans vill jag tacka er för ni har varit underbara! Älskar er alla!!!♥

 
Skulle försöka se bajsledsen ut.. hehehe

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0