dutti chej

har varit en duktig tjej nu, har hängt tvätt som mamma sa åt mig och jag har dammsugat som hon inte sa åt mig :) Har även varit ute med min hund på en lånpromenad och nu sitter jag här i sängen och funderar på att göra nå frukost/lunch/middag och sedan plocka ihop lite på mitt rum för det ser förjävligt ut och allt är pga att jag skulle fixa mig till avslutningen och sen på kvällen -.-' hihi, tror även att jag ska ta min käraste vän (mopparten) och fara till kvantum och köpa lite choklad :) Skulle inte alls sitta fel kan jag ju säga, kanske smälta lite choklad och sedan he på glass? åh mums... haha :D Men först MIDDAG! :)


ÄR BAJS trött :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0