DUMMER

dum dum dum dum  det är vad jag är! Som inte går och lägger mig innan 5!! RIKTIGT DUM, vad sägs som att ni typ bombar mig på msn/facebook/mobilen och skriver att jag ska sova senast innan 1? :) Iallafall så vaknade jag för en timme sedan och ska strax gå ut med voffs och sen ner till källaren och hämta lite tvätt som jag ska hänga upp till mamma.. Kanske ska dammsuga lägenheten också bara för att, imorgon så ska jag vara vaken,.... INNAN 12, helt galet. Iallafall så ska jag och mamma på stan runt 12, ta en fika/lunch (räkmacka<333) och sedan gå runt och kolla lite i affärerna och jag kanske får med mig nått hem? ;) Who knows, hihih. Ne är bajstrött så ska tvätta ansiktet och sedan gå ut med min hund :) Så jag skriver senare, puss


<3 can't stop this.
vad som än händer så kan jag inte sluta
älska dig klas.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0