dont know

Har så jävla ont i hjärtat,halsen och magen. Är orolig,ledsen,arg,sårad och glad. fjärillar i magen och en del utav mitt hjärta är bortslitet och trampat på och kommer inte lagas.. (dock inget med kärlek det sista). Stressar mig fram medans jag ändå tar det lugnt, det är alla tankar som tar döden på mig. Att veta om att du sa dem orden till mig sårar mig än idag, får mina ögon att bli tårfyllda och mig att vilja gömma mig resten utav livet/året. Får ont i huvudet utav att ens tänka på allt detta, men då är det tur att det finns en person som verkligen får mig att må bra ända ifrån tårna, får mig att skratta och vara glad. En kille som inte har svikit mig på flera år och inte kommer göra det på flera år, det får mig bara gladare.. Gosh, måste verkligen ta och ta tag i mitt liv och tänka på bra saker och slippa tänka på den dära hjärtbiten som inte kommer bli helt. Än fast jag får ont i hjärtat varje dag pga alla tankar så måste jag försöka..

DEt hära är dock inget "tycka-synd-om-mig-inlägg" utan det hära var mer för mig att få skriva utav mig, än fast det bara är en som lär förstå lite utav det men det skiter jag i för jag vill skriva utav mig och försöka få bort det ur mina tankar bara en stund..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0