cool chej

Utav någon dum anledning är jag ännu vaken och därför blir det bäst om jag är vaken hela natten eller. ja hela morgonen blir det ji :D! Just nu så ser jag på "Allt flyter" hhahah, det är en dålig film XD
Ne ska gå och pissa och sedan se klart på filmen! :)
Just nu så funderar jag om jag inte ska vara "rockig" imorgon och göra en "fin" stil.. ja ser väl vad jag känner när jag ska klä på mig  :D Ska och gå pissa, kanske gå ut med hunden med? Lite friskluft skadar ju inte precis..

uppdatering: Har precis varit ute med hunden och vet ni vad? Det regnade :( Bra start på morgnen? nej! Men piggade blev jag iallafall, ag längtar tills mamma vaknar så kan jag koka kaffe utan att väcka henne.. Kaffe skulle vara bajsbra just nu!! haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0