candygirl

Jag är en godistjej yeah, haha skoja.. har så grymt tråkigt och vill nästan dö, ne inte så illa. Men fattar inte hur jag ska fixa något på devote + så har jag liksom inte photoshop eller så att... Det blir svårt att göra en header, men håller just nu på att ta hem en sån dära prov photoshop i 30dagar från adobe.com.. Så ja så snart det är fixat så blir det en header och jag byter blogg! D Blir fucking awesome dudes! Mamma for och handlade, kom hem med glass, jag blev glad. Och nyss fick jag en godispåse i huvudet?! haha :D


MYMS.h hhahahaha gillar att jag inte såg bilen jag har på tröjan förän nu xD

Kommentarer
Postat av: Pimpimborg

Sv: Hej! tack så jätte mycket! verkligen jätte kul att höra, Och jag måste faktiskt säga detsamma med! :D <3

2010-06-27 @ 13:22:58
URL: http://pimpimborg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0