BRAVO!

vetni vad? Karin tog tummen ur arslet och gjorde något och ansträngde sig medans resten utav hennes klass var i skolan! Hon städade rummet och insåg att hon borde göra det oftare och att hon inte hade lika många husdju som hon trodde. Mina husdjur är alltså dammråttor! haha,Men nu är mitt rum rent och fint och har börjat sortera garderoben lite så ska sälja det jag inte ska ha kvar, behöver money.. Måste betala tågbiljetten till falkenberg 1144kr, mamma betalar den så länge, sen så ska jag och Elin shoppa,åka på liseberg osv. Sen kanske shoppa i Gbg med? Så behöver pengar där + så jag kan köpa godis,dricka,mackor osv. på tåget hem ._. hehe, sen har jag även en dator som jag måste betala av på mammas kompis. Sån söt liten kompis mamma har, min dator gick sönder och det gick inte på garantin så då erbjöd han sig att köpa en bättre dator åt mig och sedan ska jag bara betala halva priset ungefär, Jätte snällt :') Så ja jag är i behov utav pengarrrr. Tror jag ska skrubba golvet i mitt rum? Har inte gjort det, blev anfådd och var tvungen att sätta mig ner efter att jag dammsugat och mitt rum är inte ens stort ;s Imorgon runt 2-3 så ska mamma skjutsa mig till skolan så ska jagfå städa bänken min och lämna tillbaka alla böcker osv. Eftersom vi inte har några lektioner imorgon och nästa vecka är vi på klassresa tills på onsdag och på torsdag har vi klasskampen (dvs dragkamp, brännboll osv.) sen avslutningsmiddag på kvällen för oss nior och på fredag har vi avslutning :) Gaha, känns som om jag kommer börja lipa.. Ändå så har jag bara gått där sen halva 7an :o gaha.. Det är ledsamt att lämna alla, våran lilla fetto klass♥ Maha.. Ska gå och skura golvet så jag inte börjar lipa. haha


Tjejorna förra avslutningen :) minus forzza,Johanna N och Eve!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var verkligen jätte sorgligt idag, Ulrika ba

"nu är det sista gången vi är samlade alla i det här klassrummet, säg hejdå till det" höll på att dö huhuhu :(

2010-06-03 @ 21:02:15
URL: http://matilly.devote.se
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 11:38:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0