bra start!

Sommarlovet fick en underbart bra start, den första kvällen firades hemma hos Elvira i gullänget med det mesta niorna, dans,prat och mycket skratt blev det. Av någon konstig anledning bad jag killarna visa bröstvårtorna (Y) HAHAH, men det var kul. Johanna E i min klass, hennes kille kommer från spanien och pratar då bara engelska så man kan ju säga att det inte var många som pratade med honom innan men när alla hade fått i sig lite så då jävlar! haha, jag och matilda bestämde oss för att prata med honom eftersom vi hade lovat att göra det så vi satt och pratade med honom mer eller mindre halva kvällen. For in till stan och var på max där det var många stundenter och annat fullt folk, sa grattis till nån tjej som hade tagit studenten och då fick jag dricka,strips osv. haha, as värt! :D Sen så kom Carl och vi gick runt lite och tillslut bestämde vi oss för att gå hem, somnade 5-6 tror jag och vaknade 11 osv. men somnade om hela tiden så klev upp halv 7 idag, as skönt. ahha :D Sen typ direkt efter att Carl hade farit så kom Jacob hit och vi såg på lite filmer och la och mös. Bajs mysigt. Och nu ligger jag här i mörkret och äter lite vindruvor och dricker cola. Men ska nog ta och se på film och sova nu så jag inte sover bort hela dagen imorgon. Men imorse kände jag bara att jag fick lov, bara för att jag visste att jag kunde ;D
HAHAHA, juste!! När jag kom till Elvira så var det bara jag och Ullis som drack öl, killarna + tjejerna drack cider.. hahah kändes inte bra XD



Dödade en mygga :(



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0