boeg

Varför kan man inte sova när man väl måste sova?! Är trött som en bajskorv, tittar på Eva och Adam! haha så skön film, men en sak jag undrar över är hur har dom tänkt? Eftersom att Adam spolar ner tröjan i toan?! Jag menar.. Det är trots allt en barnfilm, och barnen lär ju ändå härma? ahhaha, det är ganska sjukt. Och sedan när dom stannar kvar på badhuset fast det är stängt?! haha Förstår mig inte på det heller, barnen lär ju vilja prova ändå, iallafall så tror jag nästan att jag är vaken hela natten och sedan så får jag hinka i mig kaffe så jag blir pigg, och sen kan jag alltid somna i solsängen imorgon, om det är soligt och om jag solar då. Det lär väl bli bäst antar jag, annars kommer jag få sova ca. 5timmar ioch då kommer jag vara bajssur på Rebecca när hon väcker mig osv. Så ja.. Tror nog att jag är vaken vaa! Sen så kan jagalltid koka kaffe,koka ägg osv. och göra en brakfrukost till mamma imorgonbitti! Btw såg att mamma hade köpt jordgubbar, blev as glad :D haha, har nästan inte ätit några jordgubbar iår så. Ne ska se på klart på Eva och Adam avsnitten sen kolla på "fyra födelsedagar och ett fiasko" sen nån annan film i guess. Allt för att hålla mig vaken förstår ni ._. haha, och denna gång får jag verkligen inte somna!! Har förresten kommit på en as jobbig sak, jag vet inte hur man printar på min dator?! haha måste googla det... Skriver senare om någon timme! :D


Ungefär såhära glad och trött är jag... haha,

ÅÅÅÅH, nu bjöd Adam Eva på glass med varma hallon. Det är as gott :( jag vill också ha.. haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0