blääääääää

Tror jag har lust att gå ut mitt i stan och bara skrika, hoppa och kasta mig på främlingar Och gråta!!! gaha, jag är djupt sårad i hjärtat och hoppas att hela Metalltown ställs in!! gah, är så btr bgiuhrnjfiosfjio vill dit :( snälla bara en gång.. jag vill :(:(:(:(: kommer dö när alla bajskorvar skriver om det på facebook...   NE NU SKA JAG TA OCH GRÅTA HEJDÅ

artister

Rammstein
In Flames
Bullet for my valentine
Coheed & Cambria
Hellyeah¨
Soulfly
Amon Amarth
Kreator
Sabaton
Finntroll
Dark Tranquillity
nille
Brian "head" Welch
Garcia plays kyuss
Sodom
Sonic syndicate
Hatebreed
Witchery
69 Eyes
Katatonia
Skindred
Raunchy
Dream Evil
Adept
Bleeding Trough
Between The Buried And Me
Cynic
Raubtier
Eldrimner
From this moment
Lednote
Walking With Strangers


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0