bajs ;<

Har varit ute på en riktigt lång tur med min voffs, tror även att jag ska cykla till kvantum och köpa lite godis, och då får min voffs följa då med. snäll matte idag :))Eller så sparar jag pengarna och äter på max.. låter bättre (L) heheh :D ne nu jävlar får det vara slut på såna hära fasoner, jag är bajsless och bajsledsen kunde inte lägga upp min videoblogg på videofy.me eller på youtube för mitt konto vill inte aktiveras ;( Så är bajsledsen, tror jag ska göra ett bajsfult videoinlägg sedan bara för att. Jag menar... Varför inte?! :D Ne ska gå och rensa mina tankar genom att kolla på kläder på internet och poppa slipknot på högst volym. och jag är även ledsen, men det harj ag varit enda sen D dagen kom.. När slipknot inte kommer uppträda något mera, dom skulel uppträda tills någon utav dem dog. och hey.. någon dog ;( ne orkar inte mera blir bara bejsdepprimerad utav att sitta i min säng med grannarna över mig som har sex och jag är nog ledsen som jag är och vill därför inte lyssna på deras sex!! tror jag ska gå upp och ge dom en munkavel så hon håller tyst.. hm skulle vart nått :3


Äckligbrud som är äckligtless och trött. och röd i ögonen men det syns inte.

Såhära ledsen är jag.. typ

Sen hittade jag bubblor så blev lite gladare.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0