1 juni

Hej sommar, ungefär.. hejdå feber och hosta. ja!  Jag är otroligt ledsen, det är 30grader ute i solen här i stan och näst in till vindstilla och vad gör jag? ligger i soffan och hostar och har feberfrossa och ser på tv och försöker stoppa i mig lite mat medans man väntar på att mamma kommer hem från jobbet eller att hon kommer hem med min hostmedicin.. Kul :( Vill vara ute och bli brun till skolavslutningen så min svartaklänning inte skär sig alldes för mycket med vita ben,får väl fuska eller sola solarium? Ser väl.. och mamma ska iväg på en visning ikväll så blir ensam hemma.. tro om man ska be nån komma förbi och lämna en film kankse? eller se alla beckfilmer? Why not liksom.. Eller varför inte fundera på bästa vägen till en snabbdöd? Sounds perfect! Jag vill till skolan och tvingas sitta där i skobänken och sova medans läraren säger nått ointressant medans det är strålande sol ute.
Tro om man ska försöka gå på torsdag? Åtminstonde efter lunch då vi ska städa bänkarna så har man gjort det och får mera sommarkänsla? Ska försöka övertala min kära mamma till det :) nu ska jag dö lite mera i soffan för ovanlighetens skull.. Kanske spela lite kort med mig själv också.. ska lägga upp lite humor sms senare, för vid jul förraåret så fick jag en bok av min mami om felsms som har skickas, dom var otroligt roliga, eller ja några utav dom så tänker väl skriva in några.. när jag orkar :)


Vill ha min bästa vän och falkenberg.. Skulle sitta underbart!
OM HON NÅGONSIN KAN RINGA ROFFE! Elin ring roffe.. NU! haha :D


Kommentarer
Postat av: elin!

jag ska ringa roffe ikväll, JAG LOVAR! ringer dig efteeråt :D

2010-06-01 @ 15:25:54
URL: http://thylin.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0