why?

Jennie frågade varför jag började blogga och ja.. tänkte att jag kunde skriva varför lite kortfattat.

Jag har alltid skrivt dagbok osv. Eller ja det blev när jag orkade skriva eller när det hade hänt något roligt,mindre kul eller ja saker som jag jätte gärna ville kunde kolla tillbaka på. Men på något sätt ville jag liksom dela med mig av det, det kan vara kul för andra att läsa om det eller ja. Eller att ha det på ett ställe där man vet att man inte kan kasta bort det för det la ivägen eller typ.. att det gick söndert. Bilddagboken kändes liksom lite konstigt att skriva det på för där kollar man egentligen bara på andras bilder osv. det är inte riktigt menat för att man ska skriva om vad man har gjort idag tycker jag så jag tänkte att det skulle vara kul att starta en blogg när det hade blivit en "trend" eller vad man ska säga, inte för att säga att jag vill vara som alla andra men ja ni förstår? Så ja det var väl i stortsätt varför jag startade en blogg och sen så är det ju bara kul när man får mera läsare och liksom ser att folk gillar det man skriver och allt :).


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0