VINST!

Jag kom precis hem från hockeyn, modo vann med 5-1!!!! mot Hv71 (hiv som jag brukar säga).
Jag och Ida gjorde även en fin låt måste jag säga:

Nu är det matchmys, hoppas inte Hv förstööör. osv. haha :D Är lite hes just nu men lär gå över,
Imorgon så ska ju jag och mamma och min bror i gues mysa lite och sådant för hon åker på lördag.
Så vi ska äta god mat sen disco bowla, vilket inte är min starka sida.. haha
Tror jag och mamma ska se sommaren med göran eller så ser jag på någon annan film själv,
nu hade jag tänkt att tvätta bort sminket och sedan krypa ner i sängen och soova.
Så underbart skönt, har även kollat på massa kläder (dum som jag är för jag har inga pengar).
Men jag skriver KANSKE innan jag far till skolan eller så hörs vi när jag kommer hem.
Ha en bra kväll/natt osv. :)


Vilka hjältar! (jaja vet att dom kanske inte kommer till slutspel ens men fyfan vad dom är bra!)
Och om ni ska klaga på att modo suger osv. så spelade dom lika dåligt 2007 när dom tog sm-guld!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0