trötter.

Jag är fortfarande sukt trött elelr så har jag blivit tröttare? kan inte bestämma mig vilket av dom,
har även fått lite ont i huvudet kan jag säga. haha eller det typ kitlas i bakhuvudet!?
Ligger i sängen ser på Simpsons, gah! min humor, eller aa ibland kankse. men det ´är bra.
Jag funderar på om jag ska gå ner och duscha sedan äta lite kladdkaka och se på film..
Och efter filmen ska jag självklart försöka sova så jag kommer upp imorgon,
jag vet.. men när man är som "tvingad" att gå upp så går det oftas lättare? eller är det bara jag..
Jag kom och tänka på hur gott det skulle vara med en Vanilj milkshake(?) :(. give me now!

Imorgon så ska jag till skolan, sen ska jag mamma och min bror kolla på lägenheten som jag och mamma ska flytta till (klas med men han bor inte hel tid hos mamma som jag så), vi får nyckeln på måndag i think?
Så ska börja flytta på tisdag eftersom mamma jobbar eftermiddags kan det vara lite jobbigt att flytta på dagen också, menmen. Sen efter vi har kollat på den så ska jag till stan med Elin och Ewe, eller bara hem till Elin på en gång liksom ;) haha.. njemne har inte bestämt mig ännu. Min mamma ska tillbaka till Indien (vi var där i mars) i februari så hon skulle framkalla lite bilder och ge dom till våra vänner där nere, och då passade vi även på att framkalla 3 bilder på mig och Elin och 1 på min hund och sen nästa helg (i think) så ska jag,mamma och kankse Elin och hennes mamma åka ner till Ikea så ska köpa fotoramar då som jag ska sätta på min vägg i lägenheten sedan.. Blir nog stiligt! :D Ne, nu ska jag nog gå och duscha och lägga bort datorn en stund och ta en huvudvärkstablett (börjar få as ont i huvudet, dum som jag är har jag inte glasögonen på mig).
Men ni får ha en bra kväll så skriver jag imorgon antingen hos Elin eller när jag kommer hem från hon!


Den som söker vänner utan fel, kommer inte få några.


Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

fin blogg!

2010-01-07 @ 16:32:57
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0