trött

Kunde inte somna igår så idag får man den smällen.. man är jätte trött, dock bara tills man lägger sig i sängen. Fytusan vad pigg jag blir när jag lägger mig i sängen inte bra, vi hade bara en timmes bild idag (brukar har 2 och en halv timmes typ`?) iallafall så gick jag,Jessica och Johanna hem till Tomas och åt mat. Jag och Tomas åt stekt potatis med falukorv gött, Johanna och Jessica åt nudlar och våfflor sedan så gjorde iv en kladdkaka åt upp allt tror jag? haha sen så gick vi och hämtade mera kakor, gött! Sedan hade vi matte och slutade 10 över 1.
Gick hem till Tomas för att han skulle packa för han hade träning sen, vi skulle ta bussen men då funkade det inte att betala med hans kort så då kom Jessicas bror och skjutsade in oss 4 till stan. Gick runt och kollade på skor,kläder osv. Sen så mötte vi Johanna och Jessicas pojkvänner sen följde jag Tomas och träffade Tobbe, han skulle skruva fast sitt skavt på innebandyklubban, han är så sämst så tog ett bra tag. Hann träffa Tobbe,Rasmus och Jesper medans, sen så gick dom och fikade och jag smakade. haha mycket mat/fika idag.
Sen så skulle jag följa Jessica och Jesper (hennes kille) och fika med träffade några andra, men tyckte det var bäst att jag gå hem och byta skor och sockar.. Har as stora hål i mina skor, så gjorde det sedan åkte jag till gårn, hände inget speciellt idag. Juste, sa ju att jag skulle träffa syon idag men det var tydligen imorgon..
Så nu hade jag tänkt att lägga mig ner och se på en film och käka chips och sedan sova.
Jo juste! Jag,Jessica och Tomas gjorde en en "packt"? att inte äta godis osv. sen den som förlorar ska köpa en stor Cola till varje person, blir kung! Man får dock äta chips och sådant.
Ne skriver mera imorgon, ha en bra dag/kväll!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0