trött.

Godmorgon,vaknade för typ en - två timmar sedan? :) och nu sitter jag här i soffan och har nyss ätit lite frukost/lunch.
Väntar även på att min pappa ska höra av sig eftersom min mobil inte funkar så frågade jag honom om en,
mamma var på Ikea och skulle köpa lite små saker till lägenheten nu så har fått några samtal av henne.
Hon sa även att hon hade fört över pengar på mitt kort (Y) THATS GREEEAT.
Tror jag ska prova på suhsi, eller vågar jag? haha tänk om det är sjukt äckligt då? :(
Nån här i övik som har ätit sushi på brownies? tänkte på om det är någon skillnad där än den riktiga sushibutiken "matamej" som vi hade här förut eller något sådant? haha
Ne nu ska jag ta ett glas cola och sedan ringa pappa undra vad det sitter i, och sedan spela..
damdamdam Mariokard! :D HAHAH, måste passa på nu medans man har det hemma och är själv hemma så man
slipper slåss om att få spela det ;). Men  ha en bra dag så skriver jag sedan.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0