tjoho-

Hallå sitter just nu hos mammas fd. kille och väntar på att min mamma ska komma tillbaka,
hon och min bror for till lägenheten och skulle lasta av lite grejer och efter som jag och min mamma är rätt så korta så måste han hjälpa till lite med sånna höga saker. Så jag passade på att ta hit datorn så jag har något att göra en stund och slipper sitta upp och ner i lägenheten och inte har något spec att göra.
Om man säger såhära så lär jag inte ha fest i lägenheten iallafall, igår så fick jag och mamma inse hur lyhört det var eftersom dom över oss (tror vi) hade sex och om man säger så att vi hörde ungefär allt..
HAHAHA, ja bra första natt i lägenheten säger jag bara. Hade lust att gå upp och typ säga att man skulle sova eller nått (klockan var 10 om inte mera hah). Jag och mamma la oss i sängen och såg John Tucker must die elelr vad den heter, efter att vi hade plockat upp det mesta ur kartongerna.

Ikväll efter att mamma har kommit hit så ska vi nog åka och handla och sen till lägenheten, göra/äta mat och sen ladda upp med lite färsk annans,chokladbollar,saft osv. och mysa framför en film :) känns otroligt lockande om jag säger så, men GAHA, det har blivit så jävla kallt i Örnsköldsvik just nu så jag gråter nästan..
Och vårat trapphus har inge värme = ISKALLT.. Men istället så har dom all värme i lägenheten och om man säger så att det inte är speciellt lite värme dom har i lägenheten.. haha

Imorgon efter lunch så ska vi till Friskis och Svettis med skolan testa deras olika Gympapogram osv. testa på gymmet och sådant med skolan då, och sen så har jag jätte nära hem. Ett stort + på det!
Fick även veta att för ett tag sedan att vi har Prao v.8 så sitter och funderar vart man ska vara och sådant, har lust att gå frisör/stylist linje på gymnasiet så ska nog ha prao på en frisörsalong eller liknande. Men ändå aa.. Men skriver mera någon annan dag kan tyvär inte skriva något mera för min mamma kom nu så nu ska vi åka till lägenheten.  Ha en bra dag/vecka osv. så skriver jag så fort jag kan :)







Kommentarer
Postat av: ' felicia såklart

fan va söt du är :D

2010-01-19 @ 19:49:10
URL: http://feluu.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0