Telefonsamtal.

Jag är hos Elin, vi har inte gjort något speciellt hon gjorde lite middag åt mig as gött.
Dampat,varit på norra,suttit i sängen,slagit mitt huvud i element osv.
Just nu så sitter vi här och har tagit en grogg, haha vi börjar i tid på morgonen!
Vi pratar även med en som heter Perry från Falkenberg, så underbaaaart.
Saknar dialekten osv. För jag och Elin var ju där i sommras, gaah.
Vi planerar att åka tillbaka till sommaren fast då stannar vi nog 2-3veckor,
då ska vi även träffa Perry (elin började prata med honom när vi hade kommit hem).
Så vi hann inte träffa honom eller hans kompisar, men fyfan till sommaren då ska vi träffas.
Känns underbart, jag och Elin sitter och planerar våran sommar lite.
Har jätte stor lust att fara utomlands med kompisar (Elin ofc), och sen typ Falkenberg,Stockholm.
Men nu ska jag ta och vara lite social med Perry och Elin, han klagar på våran dialekt..
Trots att vi i norrland har renaste svenskan, och vi bor längst ner i norrland egentligen.
Men kommer att skriva imorgon när jag kommer hem eller när vi vaknar,
vilket lär bli rätt så sent.. Fan också måste ställa tillbaka dygnet, börjar ju på torsdag..
Sååååå snart börjar nationella proven osv. Jag har förresten hittat en skola i Göteborg,
typ tror man kunde bli stylist och make up artist känns jääkligt kul! :D
Ha en bra kväll för nu vill Elin har tillbaka sin dator.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0