tandläkare..

Imorse så var jag sjukt trött och kom på att jag skulle bara hinna ha en lektion, så sa till mamma att jag lika gärna kunde slippa den. Sagt som gjort, så gick jag och la mig igen..
Vaknade tio och halv 11 skulle jag åka och ta kort till moppeskitkörkortet,så hann knappt fixa mig.
Sen så for vi till tandläkaren, fick bedövning och sen började dom lägga plast på inersta kindtänderna och sen lagade dem en lagning som jag hade bitit sönder.. för 2-3 år sedan xD
For tillbaka till skolan och blev lite mobbad för jag inte kunde prata, gick och åt men.. kunde inte äta.
´Bytte om och hade trippelboll (innebandy,fotboll och volleyboll) mot 9c, förlorade.
Men vi spelade jäääkligt bra måste jag säga :).
Ne nu ska jag kolla runt lite till,sedan göra mat och sedan så får vi se. ska kanske till Elin.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0