sushi i veckan!

Min kompis är skyldig mig en mobil, hon söp bort min osv.
Och senaste gången vi träffades var Halloween, och då var båda rätt så dragen.
Sedan har vi väl småbråkat över msn för jag aldrig ha fått min jäkla mobil som hon var skyldig mig.
Men vi pratade idag och kom fram till ett pris och en bra mobil som jag vile ha och hon var nöjd över priser, kanske lite billigt eftersom att min var helt ny (1-2veckor gammal när hon lånade den).
Men jag får en ny och en bättre mobil än den som jag hade tills igår och den som hon lånade,
tillslut började vi prata lite om familjen osv. Och sedan frågade jag henne om hon hade ätit sushi,
det hade hon men det var när hon var liten och hon var sugen på att testa igen.
Så vi bestämde att vi skulle gå och äta det på tisdag när vi ska ses och hon ska ge mig pengar.
Blir nog roligt att träffas och prata genom saker och ting,
eftersom hon var bland den enda som förstod mig och var som jag i humorn, vi tänkte lika osv.
Så det blir kanon kul! :D



(bild lånad av google)


Kommentarer
Postat av: Claudia

snygg blogg kolla min :D http://claudiajohansson.blogg.se/

2010-01-31 @ 22:41:32
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/
Postat av: rebecca

häh, vinnrna är dragana, jag håller på att fixa ena tjejens blogg just nu, men det har varit sånna problem med blogg.se

2010-01-31 @ 22:49:59
URL: http://justjaag.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0