soffköp..

Jag hade egentligen tänkt att vara vaken hela natten men somnade runt 8,
och vaknade runt 10-11 utav att mamma kom in i rummet..
Somnade om ett tag och sedan så kollade jag runt lite på datorn,
började fixa mig osv. Sen så for jag och mamma till pappa för jag skulle hämta mina kläder,
sen så for vi till domsjö och skulle kolla på en soffa, rätt så fint och skön för 2000:-  ;m.
Riktigt bra köp, haha. Fan just nu kom och jag tänka på att det är skola imorgn,
hur tuuusan ska jag komma upp I TID!? vi märker vi märker, gah.
Fast som det verkar vara just nu så skulle jag kunna somna rätt så tidigtm
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. skulle egentligen vara med Rasmus men känns lite jobbigt,
känns bättre att lägga sig tidigt osv.  så det blir nog  bra.
Ne nu ska jag sitta och fundera lite sen så ska jag nog äta mat så skriver sedan
Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: isabelle

nice blogg :D<3

2010-01-06 @ 17:40:54
URL: http://dreamdisaster.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0