smoothie

Har nyss pratat med mamma som är framme i gävle nu, sjukt niceee!
Lyssnade nyss på grannarna över oss som höll på att bråka, hon skrek att hon hade han så snart har dom väl sex XD Eller hon grät nu? hahaha aja.. ser väl hur det hära slutar.
Dom levde om sjukt mycket i natt och imorse med så jag vet inte.. Dricker en smoothie och funderar på livet lite, kanske ska logga in och göra mitt gymnasieval så jag har gjort det och inte glömmer bort det?
Ikväll så spelar modo med frölunda, hoppas det blir en vinst till för dom :)!
Alltså för modo om ni inte fattade det, ska nog städa ihop på mitt rum och fixa lite i garderoben sen ansiksmask och dusch! Låter sjukt nice om jag får säga det själv :D! haha.
Senare ska jag se på "det regnar köttbullar" hahaha,så sjukt nice!
Ne nu ska jag fixa det hära så jag har längre tid på mig att göra något sedan.
Ha en bra dag!




Ser ni att den ena kulan är större än den andra? :(
Tappade min lilla kula på gårn i månadags elelr onsdags och inte förän nu insåg jag hur mycket det syns.. haha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0