slöis.

Ja mig kan man verkligen kalla slö känner jag, såklart så la jag vaken till 6-7 inatt med..
Kollade på Sunes sommar och smsade med Elin, idag hade jag egentligen tänkt att åka till stan.'
Men haha kunde inte hålla min ögon öppna så jag sket i det och somnade om,
Mamma väckte mig runt 4? haha sen dess har jag legat här och nu har jag fixat mig och ska snart till Elin. Tror Kristian och Andreas också skulle dit så det blir nog film eller nå, gaah vill sova..
Hela mitt lov kommer gå ut på att sova känner jag ;s not good!
Fruktsoda är förjävla gött, haha dricker det just nu.
Men nu ska jag ta och platta håret och kolal vad tusan jag ska ha på mig, är sugen på mjukisbyxor!
Ni får nöja er med lite bilder istället för text!
Obs alla bilder är seriösa ;D

 I♥dricka!
 - tröja sen i somras då jag och Elin var i falkenberg! ;D
 - so fucking cute! haha skojaaaaaa
  - facelook, en vanlig dag! haha

Ha en underbar daaaag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för smink? :)

bra blogg!

2010-02-17 @ 14:56:25
Postat av: Anonym

Vad använder du för smink? :)

bra blogg!

2010-02-17 @ 14:56:54

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0