slapp-

Jag orkade aldrig göra någon middag så jag gick och duscha, nu sitter jag här och dricker te.
Tidigare åt jag glass och bullar, super gott! middag la karin ;).
HAHAH nej skoja lite, men jag har tappat matlust och istället får jag sötsug som tusan.
Jag brukar vara smart och äta frukt istället men nu hade vi ingen god frukt hemma, men tror nästan jag ska ta en tomat med aromat eller salt innan jag går och lägger mig. otroligt gött!
Det känns fortfarande lite konstigt i munnen sedan bedövningen, och sedan dom la plast på vissa av mina tänder så känns det som om min mun har blivit lite skev.. kan inte riktigt bita ihop typ ;o
och lagningen gjorde dom skit konstigt, menmen! sånt man får leva med liksoooom. haha
Snart så kommer min mamma hem, då hade jag tänkt att hoppa på henne och påminna na att vi ska till syon min imorgon och prata om gymnasievalen eftersom hon inte är hemma den dagen man senast ska ansöka.
Ne nu ska jag gå och leka vid tv;n :D haha, puss!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0