skolan.

Jag har inte skrivit på ett tag eftersom vi håller på att packa ihop allting hemma,
igår när mamma kom hem så for jag och mamma till lägenheten och packade upp glas osv.
Så ikväll så ska vi sova där det suger ganska fint för jag har inte internet där och det betyder ännu mindre inlägg under ett tag. Men just nu är jag på skolan,vi har bild så just nu håller vi på med gipsfigurer.
Bestämde mig för att göra fötter som kommer upp ur en grav, låter lite konstigt.
Men det blir nog bra, just nu sitter halva klassen här och lyssnar på björn rosenström..
Matte sa en sak nu här i klassrummet och då kom jag och tänka på en sak som hände på Hk;n en gång, vi satt och åt julbord och Matilda sa: Careface med ett hån flin. och Matte började skratta och sa: catface?! hahahah.  ja.. vi är som vi är men inte klagar vi, ihelgen verkar det som om några skulle dra ihop några 9or från Själevad,Högland och Ängetskolan (går på änget) och sen så skulle vi dra en fest. Men vet inte riktigt hur det blir,känns inte speciellt så jätte lockande. Ne nu ska jag gå och börja rita på mina fötter ;) haha.
Ha en bra dag! SÅ skriver jag när jag kommer hem eller så skriver jag när jag får internet igen!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0