school`? huh :(

Mamma ringde och väckte mig runt 12-13 imorse så jag tvingade upp mig och gjorde egen apelsinjucie och åt flingor och fil, nyttiga flingor. Fråga mig då inte varför jag gjorde sån frukost haha.
Sedan så skulle jag duscha men tänkte att jag går upp först, självklart så somnade jag i sängen och mamma väckte mig sa att jag skulle kliva upp jag höll med sen så har jag somnat om osv.
Vaknade gör en stund sedan då mamma undrade hur jag skulle kunna komma upp till skolan på torsdag,
Mamma lilla.. jag undrar samma ska du veta, hm..
Jag satt faktiskt och funderade på om det är värt att vara vaken hela natten sen gå till skolan?
Känns lite både och helt ärligt, istället kommer jag typ somna på lektionerna eller gå och lägga mig i ganska bra tid senare på kvällen = vaknar i tid på fredag, ja det känns lite lockande ändå..
Ja vi märker väl vad som händer, igår vet jag inte vad jag hade för fel....
Soman halv 4-4, vaknade runt 6-7 av att jag var jätte pissnödig, jag och pissade men sedan kunde jag inte somna om!!! så la vaken till typ 8-9, så hemskt hur fan ska jag kunna vända på dygnen?!

Köpte även löshår igår på Tradera (nytt ofc), en kompis har samma fast annan färg då så jag vet att håret är bra! Bara hoppas mamma betalar idag så tar det 1-4dagar innan ja får det :)

färgen var #2, och den är i mitten av alla mörkbrunaktiga.

Jag har ju Windows Vista (vet att det suger egentligen och förstör datorn), men då hade jag gjort en lista som jag hade på bakrunden:
"Att göra idag:
* Vakna en bra tid            (VERKLIGEN INTE)
* Frukost: Smoothie,apelsinjucie,bacon,ägg, osv.   (blev inte riktigt så)
*Ansisktmask,peeling,raka osv. duscha
* Kolla vad du ska göra idag/ikväll så du gör av med energi."
Jätte bra ändå, för då kryssar man bara i den dära saken på sidan på vilka men gjort så..
Kan vara ganska skönt att veta vad man ska göra osv. Annars skulle jag sova ännu..
Tror jag ska köra hiss och diss seda nså ska jag gå och duscha osv.
Ha en underbra dag!


Kommentarer
Postat av: Alex

Vad gott med apelsin jucie,

Fan vad smart med att lista upp med vad man ska göra, för har man inget att göra osv. så kan man ju alltid kolla och bah: eh men jag gör det dära nu!



Jätte fin blogg måste jag säga

2010-01-05 @ 07:03:11

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0