pigg.

Har duschat,ätit mat osv. har alltså inte gjort något speciellt idag,
Min bror och mitt ex Andre tog sina skoter hit idag (och jag bor rätt så nära stan ja)
Så pratade lite med dom och gjorde kladdkaka som jag ska äta sedan när jag ska se på film.
Jag blev jätte sugen på ännu mera jucie idag och vi hade ingen hemma så gjorde egen,
gaaah så underbart jäkla gott! Och det innehåller många fiber så ;).
Har tänkt att fixa sommarmagen 010 (haha hatar det hära år talet ser så fult ut),
Eller kanske itne just magen men bli lite plattare gå ner i vikt osv.
Nog för att jag trivs i min kropp men det kunde kunna bli luite snyggare så, ja.
Det ska nog bli ett av mina nyåralöften.. eh lägger upp ett inlägg om det senare,
det enda som är tråkgit för bloggen nu under lovet är att lovet går före bloggen.
Så istället får ni alla inläggen på kvällarna, haha.
Ja jag är en nattuggla känner jag.. undra om det skulle vara värt att springa imorgon?
Eller kanske bara gå en lite längre promenad med hunden? hm..
Ja och jag måste se till att vakna rätt så tidigt så man kan gå/springa medans det är ljust ute..
Ska nog slå på en film nu och sedan sova tror jag, känns jääkligt lockande kan jag lova.
Men ni får ha det så bra! Sovgott, festa lugnt eller vad ni nu gör dom sista dagarna av lovet.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0