pain.

Ibland blir det bara för mycket och just nu känner jag att jag måste rensa mina tankar lite..
Så förlåt om det blir ett depp inlägg just nu men jag känner att det behövs för mig,kunna rensa tankarna lite.

Jag hatar när människor säger att dom älskar en mest utav allt och att man ska ta tillbaka allt man har missat tillsammans t.ex. en bästa kompis eller mamma. Och sen så skiter dom/den fortfarande i en och tar andra personer före mig/dig eller ja den personen dom nu sa det till. Jag har själv saknat en i 5 jävla år! den personen var aldrig den personen som jag en gång kände,den personen som jag älskade av hela mitt hjärta. Jag fick lov att dras med en person som jag inte ens tycker om,som jag aldrig har tyckt om men nog fan försökte jag för den andra personens skull. Men vad har jag fått utav den? INGET. Det hära forsätter än.. Jag var så glad för det kändes som om jag skulle få tillbaka en liten pusselbit till min själ och hjärta.. Istället tappade jag en till, och den personen bryr sig inte ens om mig än fast den borde.. Folk säger att den ska ringa till mig då svarar den "ja jag vet, jag hade tänkt att göra det iveckan". Men fan har jag fått nått jävla samtal av den personen.. Att man inte ens kan säga till sitt barn att man saknar den eller att man vill att den ska komma och hälsa på, eller inte ens kan ringa för att höra hur den mår.. Det förstår jag inte hur man kan göra, för det är då alla frågor kommer "vill den ens veta av mig?" "Allt den har sagt på sista tiden, har det varit en lögn för att bara säga något för att försöka få mig bra?"  Den personen var en av dom som visste det mesta utav mig,den enda jag rikigt kunde lita på av dom "äldre" om man säger så.. Men det har ju visat att man inte riktigt kan lita på någon.. 
Just nu käns det bara så jävla skönt att jag förhoppningsvis flyttar nu efter skolavslutningen, jag har något att se framemot iallafall. Och då lär det bli långt härifrån, slipper denna håla,dom personerna som svikit mig mest..

Jag menar.. Har man fullt upp så kan man åtminstonde skicka ett sms och fråga hur personen mår,vad den har gjort idag eller ska göra ihelgen, fråga vad man funderar på för linje.. Men tydligen är det för jobbigt för vissa folk.. Men det borde väl vara ett tecken på hur lite man betyder.
Jag menar.. har till och med hämtat det mesta därifrån för att jag skulle flytta hit, inte ens då kunde den personen ställa en sån fråga.. Men jag antar att det är sånna smällar man ska ta för att kunna stå på sina egna ben genom hela livet? allt händer ju för en mening trots allt, iguess..

Jag skriver inte detta för att få uppmärksamhet utan att bara kunna skriva av mig, det känns inte bättre heller om någon/några ska skriva att dom vet hur det känns, DET GÖR NI INTE! eller skriva att ni finns.. jag har skrivit av mig om det jag ville nu och jag har en vän jag kan prata med det om och det räcker.

Kommentarer
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Kolla gärna in min



Kram

2010-01-21 @ 23:27:55
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0