Nyårslöften.

Kan inte sova så tänkte göra det hära nu som jag egentligen hade tänkt att göra imorgon.



Har ni några nyårslöften 2010? :)
Kanske äta sundare, städa rummet varje söndag, vara snällare,
hjälpa till mera hemma osv? man kan egentligen ha allt möjligt som nyårslöfte.

Mina är:
* Äta sundare
* 50 situps och ryggövningar varje dag (stärka ryggen).
* Börja simma med mamma eller gymma?
* Gå till ställen (om det inte är super långt då).
* Vara snällare mot min mamma och hjälpa till hemma.
* Toppa håret själv och äta bra så håret växer ut och bli tjockt och fint! (slippa gå till frisören 24/7 så toppar jag själv, och ja jag kan klippa i hår).
* Färga håret sällan (ha helst så det inte syns väl om utväxt = 3-4 månader innan man behöver färga om, om inte mera än det). Jag vill sluta slita på mitt hår...
Ja det var väl ungefär dom mest små saker men alltid bra att ha något trots allt ;)


Kommentarer
Postat av: eemmalindqvist

kloka nyårslöften :D

2010-01-06 @ 17:58:34
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0