less.

haha, igår så såg jag och marcus på en film och vi somnade.. Sen så gick vi och la oss så därför blev det inget videoinlägg, i'm sorry! Sen vill jag bara påpeka att jag blir jäkligt less på alla som tror att man måste ha sex eller något bara för att en kille sover hos en eller om man sover hos en kille! Kan man inte ha killkompisar längre eller?
Jadu.. Vaknade för en stund sedan och han drog nyss så nu sitter jag bara här med dricka och en massa godis som jag starkt funderar på att äta upp ;D haha, blev inte så mycket sömn inatt eftersom marcus ha legat och hostat där nere på golvet,. hahaha, ja han sov i en bäddsoffa och jag i min säng.
Nu ska jag gå och tvätta bort min maskara som jag inte orkade igår, kolla om det är något bra på tv;n och bara vänta tills mamma kommer hem med en god kaffe åt mig! :D hha, ha en bra dag så hörs vi sedan!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0