Kyla!

Jag tror det hära är första riktiga vintern i hela Sverige + snö i hela Sverige.
Men fyfan vad kallt det är! det var -26 imorse när jag skulle till skolan, och det blev inte varmare under dagen.
Har inte ens uttnytjat(?) vintern iår.. gaha, var i skolan idag. Hände inget speciellt men det var kul att träffa det mesta igen, för man har ju trots allt inte träffat alla under lovet. Efter skolan så for jag till stan för att kolla på lägenheten, måste ju säga att det var jäääkligt fin men gammeldags osv. kommer nog trivas där.
Har nyss ätit våfflor med glass, underbart gott må jag ju säga :D!
Snart ska jag börja plocka ihop lite på mitt rum och sedan ska jag gå till Statiol med Tomas sen så ska vi hem till mig och se på Skräckfilm.. kommer dö :( klarar ju inte av dom xD hahaha, ser väl om jag lever senare.
Lika bra att jag börjar fixa allt det hära nu så Tomas blir glad, haha.
Är jäkligt trött kan jag säga somnade halv 3-3 och klev upp kvart i 8, så kommer snart somna..
Men ha en bra dag så skriver jag efter filmen!

Håll dina vänner närmare än dina fiender.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0