kebab.

Vaknade rätt så tidigt imorse för att ha somnat runt 6-7, eller.. Vaknade av att mormor och Lelle var här och kollade på lägenheten eftersom Lelle inte hade sett den ännu. Sedan så kom mammas kompis Carola hit och sedan for hon och mamma och köpte kebabtallrik åt mig och mamma! Säger bara kärlek på det.
Har legat i sängen hela dagen,suttit vid datorn,spelat spel,kollat på film.
Skönt att slappa som tusan på söndagar, snart så kommer mamma hem och då är det Johan falk på 4an, så ska se på det och äta glass! men innan så ska jag duscha och ta bort ansiktsmasken och fräsha upp mig.
Snart så kommer Elin och ska hämta sina grejor sen igår, vi fick skjuts hem från max till museet (ni som bor i övik eller har varit här vet ju att det inte ens är långt..)
Nu känner jag att jag har haft ansiktsmasken på mig för länge, känns som om jag har fått en gammal rynkig hud över min vanliga hud.. haha as läskigt ju XD



Sådär många rynkor har jag inte..

(klicka på bilderna för att kolla i större format)

  - jag och min katt chillar ju


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0