Kakor

Vaknade runt 10 imorse efter att min mamma hade väckt mig och sagt hejdå, det är ju väldigt lyhört här och jag vet dock inte om dom ens vet om det!? dom skriker 24/7 och ja allt.. vaknade 10 av dom.
Iallafall så har jag spelat lite wii med mig själv fram tills nu, och jag funderar på om jag ska göra lite frukost (smoothie,flingor,rostade mackor och oboy). Sen kanske duscha och sådant.
Vet dock inte om jag skulle vara med Rasmus ikväll eftersom han är ute och kör skoter nu,
såå kanske blir jag och Elin som lyxar till det med god middag!
Har dock lust att dra ut på en fest eller bara sitta hemma och små dricka och ha kul..
Ja vi får väl se hur kvällen blir, klockan är ju så lite ännu :)!
Idag så står min klass på stan och säljer cupcakes, (okej inte allafrån klassen).
Så jag tycker att ni som bor i övik ska ta och vandra ner till staden och köpa kakor utav oss/dom.
Vi bjuder även på kaffe, så gå dit och köp lite lördagsfika utav oss.
Ni som inte vet vad Cupcakes är så "Cupcakes är som muffins men med lite tyngre konsistens och så är de blingblingade med glasyr och pynt"  Tror våra skulle vara rosa eller liknande.
Ne nu ska jag äta frukost så min huvudvärk försvinner.
Ha en bra dag så skriver jag sedan!


Ett exempel på hur cupcakes kan se ut :) (bild lånad från google)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0