hiss N diss



Mat!
behöver jag ens säga något mera? mat i alla former och färger, det bästa som finns!
haha..

Kakor!!!!!!
ALLA smaker och former, göttgött!

Nystädat rum och nybäddat!
Efter ha städat hela dagen så är det så underbart att lägga sig ner i sin nybäddade säng,
finns inget skönare än en nybäddad säng heller för den delen.



Sega människor!

När man har bråttomt och måste veeerkligen skynda sig så hamnar det en jätte seg person framför sig och den gör så att man inte kan gå om! precis samma sak när man kör bil efter vägen, eller ja.. åker då. Får alltid något fel, och dum som jag är så knuffar jag till personen och halv springer förbi.. hehe

Personer som säger något och inte står för det!

Ja det är samma sak med anonyma om kommenterar ens blogg eller bdb eller något liknande, om man ska kommentera något negativt kan man åtminstonde så för vem fan man är. Folk som snackar skit om någon t.ex. "Ni skulle ha sett Jessica igår, omg hon är så jävla dryg balbaölla, jag förstår inte hur hon har kompisar!" och nästa dag springer man fram och kramar henne och säger att man borde hitta på något snart?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0