hemma

Kom nyss hem efter en konstig kväll minst sagt! Och iskallt är det ute fortfarande.
Jag var bambi på hal is smed högklackat i en ishal backe (åkte på klackarna ner..)
Mobilen slutade fungera.. inte bra
Elin och Lisa åkte i en barnvagn,som tappade ett hjul.. hahah
Och en massa andra knasiga saker, men roligt har det varit iallafall! :D
Nu ska jag krypa ner i mammas stora och sköna säng och se på filmen "det regnar köttbullar".
Samtidigt ska jag mysa med min kära katt och äte något gott,lär dock somna.. hehe
Ne nu ska jag ta och krypa i sängen så man vaknar i vettig tid imorgoooon.
Ha en underbar morgon eller något :D!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0